Enkele bericht bekijken
Oud 31 August 2005, 00:36   #595
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
9 miljoen is echt niet veel als je bedenkt dat Ajax vorig jaar 10 miljoen+Wamberto heeft geboden.. En hij wordt er toch echt niet slechter op. 1 topjaar onder Stevens en de clubs konden tegen elkaar op gaan bieden..

Dat oude contract liep nog tot 2006, dus als hij niet verlengd had dan hadden we m sowieso deze zomder moeten verkopen..
Nu had hij echt geen 9 miljoen meer opgebracht.. en dus was het voor Roda water bij de wijn doen denk ik. Beide partijen tevreden, Roda kan Kone langer aan zich binden om zodoende nog een respectabel bedrag te ontvangen en Kone kan als hij wilt gewoon gaan en krijgt dus niet te maken met AZ/ Landzaat-toestanden....

Dat komt op mij over als beter beleid dan je halve verdediging een paar dagen voor het einde te moeten zien vertekken voor peanuts omdat je ze contracten hebt gegeven met gelimiteerde transfersommen (die absurd laag zijn)...
Lekkere clubjongen ook die Bouma. Hij heeft van PSV alle kansen gekregen, zou een van de fundamenten onder het nieuwe PSV worden en laat zijn club nu een paar dagen voor de transferdeadline in de steek.

Reiziger schijnt nu dicht bij een transfer naar PSV te zijn, weet niet wat ik daar van moet denken. Verder worden Vlaar, Hofland (!!!) en een of andere Braziliaan uit Belgie genoemd. Ben benieuwd of er morgen nog iemand gepresenteerd wordt.