Onderwerp: Probleem...
Enkele bericht bekijken
Oud 14 September 2005, 07:44   #6
ThndR
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Larsjuh
Hoe weet je zo zeker dat ze niet verliefd op je is? Als jullie elkaars handen vasthouden en ze zegt lieve dingen tegen je, dan lijkt me dat ze wel iets voor je voelt.
Nou, dat ze niet verliefd op me is zei ze een paar maanden terug. Maar ze is zo lief voor me, dat maakt me allemaal erg in de war.

Citaat:
.... en moet toevoegen dat je je beste vriendin op deze manier niet kunt verliezen want die zal je niet in de steek laten als ze niet zonder je kan
Hmm daar zit eigenlijk ook wel wat in. Ze zegt ook steeds dat ze heel bang is mij kwijt te raken nu we vanaf de 4e nog maar de helft van de tijd bij elkaar in de klas zitten.

Citaat:
Weet je echt zeker dat het verliefdheid is, en niet het gevoel van een zeer hechte vriendschap? Want besef wel, dat als een van jullie echt verliefd is, en de ander niet, en je verteld het, dat de band tussen jullie heel erg kan gaan veranderen (mogelijk negatief, ze kan er van schrikken).
Maar dat is een risico die je moet nemen
Ja ik ben echt verliefd... En daar ben ik ook zo bang voor, dat ze schrikt en dat alles opeens zo veranderd, dat we dan opeens nog maar een stuk minder met elkaar omgaan.

Bedankt voor alle reacties!
  Met citaat antwoorden