Onderwerp: Probleem...
Enkele bericht bekijken
Oud 14 September 2005, 10:46   #7
Larsjuh
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThndR
Nou, dat ze niet verliefd op me is zei ze een paar maanden terug. Maar ze is zo lief voor me, dat maakt me allemaal erg in de war.
In een paar maanden tijd kan er veel veranderen, ga daar maar van mij op aan

Citaat:
Hmm daar zit eigenlijk ook wel wat in. Ze zegt ook steeds dat ze heel bang is mij kwijt te raken nu we vanaf de 4e nog maar de helft van de tijd bij elkaar in de klas zitten.
Als jullie echt om elkaar geven, maakt het niet uit of jullie bij elkaar in de klas zitten of niet. Buiten de lessen om zou je dan bij elkaar moeten zijn, is dat zo, dan zit het echt wel goed!!

Citaat:
Ja ik ben echt verliefd... En daar ben ik ook zo bang voor, dat ze schrikt en dat alles opeens zo veranderd, dat we dan opeens nog maar een stuk minder met elkaar omgaan.
Het is inderdaad zo, als je het zegt kan het goed uitpakken, maar ook helemaal verkeerd. Ze kan schrikken en dan heb je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen. Ik ben zelf een keer verliefd geworden op een meisje met wie ik alles kon bespreken, toen ik het heb gezegd is het nooit meer geworden zoals het was...

Ik zou proberen om voorzichtig bij haar te achterhalen hoe ze over je denkt en wat ze voor je voelt!!
  Met citaat antwoorden