Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik had niet verwacht dat je het ook maar bij één geval met me eens zou zijn, Tank, dus we gaan niet elk geval lopen te discussiëren, ik tel het wel voor mezelf.
Jij bent al je hele leven fan van Feyenoord en weet niet beter. Ik ben mijn hele leven al supporter van een subtopper en weet langzamerhand wel hoe bepaalde zaken werken. Het ligt voor de hand te zeggen dat hij 'normaal gesproken' andersom ook wel zo had beslist, maar helaas is dat niet zo.
Bij de meeste supporters van subtoppers (wat heet, ze staan momenteel gebroederlijk 12e t/m 17e ) heerst wat dat betreft al jaren gelatenheid. Als je naar de top 3 uit moet dan weet je dat twijfelachtige beslissingen tegen je genomen worden c.q. niet voor je genomen worden. Het doet dan niet ter zake of het volgens de regels wel of niet klopt. Wij zien het nu op TV vanuit 5 standpunten in slowmotion herhaald natuurlijk.
Ik persoonlijk daarom ook altijd nogal vreemd te kijken naar de woede van het thuispubliek wanneer er eens voor de tegenstander gefloten wordt (meestal dusdanig grove charges dat de scheids niet anders kan); zou dat dan werkelijk gewenning zijn?
Over de wedstrijd zelf doe ik geen uitspraken, dat doe ik vrijwel nooit wanneer ik m niet zelf gezien heb. Het is goed mogelijk dat Feyenoord anders ook wel gewonnen had, maar nogmaals, dat doet er niet toe!
|
Mij gaat het er om dat er nu ook al geklaagd wordt bij een terechte beslissing.
Als je dan begint over die pingel tegen ostlund dan zeg ik dat je gelijk hebt. Die sloeg nergens op in mijn ogen..