Enkele bericht bekijken
Oud 19 September 2005, 17:30   #8
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ervaring met allochtonen, ervaring? Kom op, waar hebben we het over? Die mensen die (een beetje) racistisch zijn ingesteld komen meestal uit het oosten van het land, daar waar nog geen 1% allochtonen wonen.
Volgens mij is in de Mijnstreek waar ik woon meer dan 40% allochtoon. Dient wel bij aangetekent te worden dat er ook grote populaties Italianen, Polen, Hongaren, Tsjechen en dat soort volk woont. Maar dat is nu juist het wrange eraan, deze generatie die in vroegere jaren in de mijnen in Zuid-Limburg werkte is wél keurig ingeburgerd en zorgt zelden voor problemen. En dat is in deze regio juist de reden van de afkeer tegen Moslims; hoe je het ook went of keert zorgen zij voor grote problemen; wat niet betekend dat acties als deze een stap in de goede richting is, hoewel ik het anders had aangepakt
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden