Enkele bericht bekijken
Oud 20 September 2005, 21:06   #134
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Die betreurenswaardige gasten noemen ons altijd Roda JC Heerlen . Op hun zielige forums hebben ze subfora als 'het moffenspeelhoekje' enzo. Vreemd genoeg post nooit iemand van ons op hun fora, terwijl zij onze prikborden en fora helemaal volkalken met jaloerse praatjes...

Vandaag in het AD een mooie reactie van de voorzitter van mijn vereniging. Hij geeft op het einde nog een mooie sneer naar Nol H. die de journalist er mooi in heeft gelaten.

Diezelfde H. krijgt verderop in het artikel weer ruim vaan voor de meest stompzinnige uitspraken die weer eens aantonen dat de arme opa seniel geworden is; ik citeer:

'De Graaf kost honderdduizende euro's, dat kunnen wij niet betalen'.

We hadden toch 2 weken geleden een werelddeal toen we Koné snel snel verpatsten? Nu hebben we niet eens geld om de Graaf te betalen, right..

'Buitenlanders zijn goedkoper'.

Misschien, maar spelers van buiten de EU zeker niet, en daar hebben wij er ook legio van..

'Noem mij eens een speler uit de eerste divisie die goed genoeg is voor Roda'.

Het zou natuurlijk uitermate flauw zijn om nu te zeggen dat iedereen wel beter is dan wat er nu staat. In ieder geval zijn de voorbeelden die het tegendeel bewijzen legio en tonen eens te meer aan dat meneer alleen bij Patro Maasmechelen en Anderlecht in het 2e gaat kijken.. Zo'n Demy de Zeeuw of Yildirim hadden bij ons in ieder geval vast geen slecht figuur geslagen.

'Belgen noem ik geen buitenlanders'.

Moeten die er natuurlijk wel op zijn minst opstaan! Er stond één Belg in en dat is nog eens een Franstalige ook. Dom dom dom..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden