Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitsy
hahaha....jij woont toch ook in Apeldoorn Woudje?
Als je iemand zoekt om mee te zoenen kan je het beste gewoon een keer uit gaan en dan de eerste de beste die je tegen komt zoenen.....werkt wel.....en je hebt een excuus....je bent dronken of aangeschoten....tenzij je niet drinkt...maar goed.
|
Mijn god meid, je kunt ook gewoon kiezen of je met iemand wil zoenen of niet. Best wel triest als je gaat drinken met de gedachte van :" oh straks dan ben ik aangeschoten of dronken, ga ik met een een of ander wijf/jongen zoenen voor 1 avond, en mocht ik per ongeluk mijn tel. nr hebben gegeven dan zeg ik dat ik gewoon dronken was en niet nadacht erover." Damn hoezo misbruik maken van anderen?!
Nou dan heb je gezoend hoor, wat schiet je ermee op?
Zoenen is ook veel leuker wanneer je gek op iemand bent, en dan hoef je het smoesje/excuusje dat je dronken was ook niet te gebruiken.
Enniewee: dan heb je zowieso ook maar zomaar gezoend, net als wanneer je de eerste de beste gaat zoenen, dus jouw theorie klopt niet
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitsy
Hoezo zou dat sletterig zijn....?
Het is pas sletterig als je met iedereen het bed induikt terwijl je niks voor die persoon voelt.
Zoenen is gewoon iets leuks....!
|
Zoenen terwijl je niks voor al die personen voelt, nee dat is niet sletterig he *sigh* Jeetje jij moet echt nodig eens verliefd worden