Enkele bericht bekijken
Oud 1 October 2005, 12:32   #11
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
Verder zie ik Nederland met dit elftal wel een op plaatsje bij het WK. Wat betekend dat we weer met zn allen, in t oranje, volle kroegen, al lallend, de wedstrijden mogen volgen
Ik kan haast niet wachten

Van Bommel zou een foutje hebben gemaakt tegen Udinese volgens Marco. Zijn goede dingen zag hij ook wel ('hij scoorde uit een kopbal tegen Betis toen zij al met 10 man speelde'). Oftewel, om in aanmerking te komen voor een selectie moet Van Bommel onfeilbaar worden. Andere spelers mogen wekelijks falen.

In dat kader bezien mogen we ervan uitgaan dat Marco Fenerbaçe-PSV en Ajax-Arsenal niet gezien heeft, anders moesten we maar eens gaan beginnen met nog wat spelers op de neutralisatielijst van mevrouw Verdonk te gaan zetten. Ongelofelijk gewoon.

Over Makaay zei Marco het volgende: 'de andere spitsen zijn gewoon beter'. Ik kijk in de krant naar het lijstje en zie warempel de namen Babel en Vennegoor erop staan..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden