Enkele bericht bekijken
Oud 2 October 2005, 12:00   #25
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Meisje, dat bedoel ik ook helemaal niet, tuurlijk verdient iedereen liefde, een relatie of wat dan ook. Is geen twijfel over, dat rot op is natuurlijk even een extreme verduidelijking van wat ik probeer duidelijk te maken. Je voelt toch een terug houdend iets als je een gehandicapt iemand ziet, is toch altijd anders dan een "normaal" iemand. Als jij 2 mensen hebt die even knap even leuk zijn etc. alleen de een is gehandicapt en de ander niet, wie kies je dan... juist. En dan zijn er allemaal van die mensen die van dat politiek correcte geblaat hebben, dat ze er geen probleem mee hebben, ik vind dat een beetje schijnheilig.

En ik zet (geestlijk) gehandicapten niet neer als pispaal, ik zeg alleen dat het dwars tegen natuurlijke selectie indruist, en dat is ook gewoon zo, en ik weet vrijwel zeker dat dat in het onder bewustzijn ook meespeelt
Ik denk inderdaad dat je hier gelijk in hebt, want iedereen die een keuze heeft uit twee bloed mooie meiden/mannen en de een zit in een rolstoel en de ander niet, dan wordt denk ik automatisch voor diegene zonder rolstoel gekozen omdat je onbewust al denkt aan de dingen die dat met zich meebrengt.
En zeg nou zelf veel mensen kunnen dat gewoon niet aan dat hun liefje in een rolstoel zitten, en de een merkt dat aan het begin en de ander later in de relatie.
  Met citaat antwoorden