Onderwerp: Naturisme
Enkele bericht bekijken
Oud 5 October 2005, 11:15   #32
pieter2
Guest

Standaard

hé ik ben nieuw hier op dit forum en zag deze thread. Daar wil ik ook mijn mening over geven (ook al is het een oude thread).

Ikzelf vond naturisme altijd een beetje vreemd, maar sinds ik er meer over heb gelezen vind ik het steeds interessanter.
Ik ben al een paar keer naar een naaktstrand gegaan en heb me daar prima vermaakt. Het was wel even wennen om je broek uit te trekken waar andere mensen bij zijn, maar daar wen je snel aan want niemand kijkt er daar van op. Naturisme is voor iedereen: voor jong, oud, dik, dun, knap en lelijk. Iedereen heeft het tegenwoordig over respect; naturisme is al eeuwen oud en daar gaat het juist over Rust, ruimte en respect. Iedereen respecteert elkaar zoals je bent !!!

Als man hoef je trouwens niet bang te zijn om opgewonden te raken, dat gebeurt gewoon niet. Als ik een mooie meid zie op het strand zie dan kijk ik gewoon even, maar opgewonden wordt ik er niet van.

Verder wil ik trouwens nog kwijt dat naturisme een levenshouding is en dat deze tread dus onder "gezondheid en lifestyle" zou moeten staan.

Ben je niet bekend met naturisme, heb je interesse in naturisme of ben je gewoon nieuwsgierig? Kijk dan maar even op de site van de nederlandse federatie voor naturisme: www.nfn.nl en de jeugdafdeling van de federatie: www.jnfn.nl
  Met citaat antwoorden