Enkele bericht bekijken
Oud 6 October 2005, 23:18   #44
kurobu
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Jij wilt een wetenschappelijk antwoord op een infantiele uitspraak?
Wanneer komen jouw wetenschappelijk aantoonbare feiten nou eens boven tafel dan? Dit oeverloze gesmijt met vreemdelingenhaat van je kennen we nou wel. Volgens mij wordt het eerder tijd dit gezever eens dicht te doen. Een echte discussie zie ik in nog geen 100 jaar ontstaan hier.

kijk, een echte discutie kan niet volgens u. dan laat je het maar zo.
toch wil ik er nog een en ander over kwijt.
als alochtonen niet de oorzaak zijn, waarom is er dan niemand die er probleem mee heeft als ze in hun eigen land zitten ?
ik zeg natuurlijk niet dat ze allemaal slecht zijn, je moet geen kleurling zijn om slecht te zijn.

jij zegt dat mijn uitspraken enkel om vreemdelingen haat draaien, wel dan wil ik u toch eens voorstellen aan alle vreemdelingen in mijn vrienden kring

ik ben gewoon van het principe dat ze zicht moeten gedraagen in het openbaar naar onze wetten.. en dat ze thuis hun godsdienst uitoefenen. en dat ze werken en de taal spreken en normaal doen.

ik krijg op mijn werk 2 x 15 min pauze.
een vreemdeling die bij mij werkt krijgt 2 x 15 min en 3 x 10 min om te kunnen bidden ... HALLO, waar slaat dit op.
ik mocht vroeger op school geen pet maar als die vreemde vrouwen wel een hoofddoek .. ( zeg nu niet dat dit met geloof te maken heeft he ) want dan heef je toe dat voor hen geloof boven de wet komt

denk erover hoe jij wilt, maar ik ben er 100 % zeker van dat je binnen hier en 10j volledig mijn mening steunt.

mvg