Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik ben in ieder geval zeker van niet. Naast 2x 15 minuten pauze ook nog eens 30 minuten extra? Wat voor werk doe jij dan in godsnaam en hoeveel uur achter elkaar? Lijkt mij heel erg sterk, en al was het zo dan nog had jij daar geen fluit mee te maken en moet je niet je collega aankijken, maar de baas die hem daar toestemming voor gaf.
Verder moet je je bedenken dat Nederland grotendeels zélf de allochtonen hierheen gehaald heeft, om werkjes op te knappen waar wij ons zelf 'te goed' voor voelden, zoals bijvoorbeeld het werken in de steenkolenmijnen in mijn omgeving. Wanneer mensen dat 10 jaar lang hebben gedaan en vervolgens niet meer nodig zijn voor dat werk, wat denk je dan, dat ze dan weer net zo snel terug gaan? Natuurlijk niet, dat 'probleem' (voor zover dat een probleem is) hebben wij ons zelf aangedaan en het is dan onze zorg hoe we die mensen zo snel mogelijk in de samenleving opnemen. Zeuren over dat wanneer ze in hun eigen land zijn er geen probleem is is kinderachter, kortzichtig en naďef. Nederland is nu ook hun land, leer er maar mee leven!
|
1 met nederland heb ik nieks te maken .. woon in belgie.
2 alle mensen die naar belgie werden gehaald om hier te werken waaren afrikaanen die toen nog een belgishe colonie waren.
dus fuck off ik weet ook wel waar ik over praat .
ga niet zomaar dingen rond bazuinen hoor.