Onderwerp: concertagenda
Enkele bericht bekijken
Oud 9 October 2005, 12:07   #33
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Een samenvatting van het beste feest tot nu toe in 5002! TopNotch bestaat 10 Jaar en dat moest gevierd worden, en wel in de legendarische melkweg. Rond 19:00 (!) verzamelde er al mensen voor de melkweg. Ik en mijn homie kwamen om 20:00 aanfietsen. Voordat we naar binnen mochten werden we gebeld door Lange Frans over zijn fanclubwebsite die online zou gaan, wat nog steeds niet geval is. Toen we binnen kwamen stond het drank al klaar en gingen de twee jonge jongens beginnen met het feest. Deze luisteren naar de naam: Daryll en Dio (ofwel DubbelD) Hun 15 minutes of fame (letterlijk) was een goeie inkomer. Na wat onbekendere acts voor mij begon het akelig druk te worden. Kiddo Cee en Uniq hadden al een feestje gebouwd. The Opposites waren de volgende act, en mijn avond was toen al geslaagd sinds ik props gekregen heb van die gozers. De grootste schrik was wel toen we met mijn vriendengroepje het podium opgeroepen werden voor Jawat! en dat was het hoogtepunt van de avond, of eigenlijk 1 van de vele. Want De Jeugd van Tegenwoordig gooide er een PRIMA show in en wat schokkende hardcore scenes Over Opgezwolle, DuvelDuvel en Kubus hoef ik niks te zeggen. Tis wel bekend HOE FUCKING vet dat is! De Prins Extince kwam als laatst, iedereen superbrak, maar toch lekker nagenieten.

Damage: €13,-
Feestdamage: €150,-
Bier: €2,-
Positief: Gesocialized met superveel artiesten, gezelligheid, hip hop in Nederland is mogelijk, optredens, Jawat!, De JeugdVT.
Negatief: Drukte, Weinig dansmogelijkheden
Cijfer: 10+

En een vet lekker wijf leren kennen