Enkele bericht bekijken
Oud 9 October 2005, 16:42   #8
TheSun
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eagle_Forest
Nu hoor ik het eens graag van serieuze mensen zie een eerlijk gedacht willen zeggen over deze meningsuiting.

Ik vind dat tegenwoordig gevoelige gasten nogal benadeeld worden. Stoere jongens komen rapper op de 1e plaats dan gevoelige jongens. Je moet tegenwoordig al met een scheve pet oplopen, een sigaret in de mond hebben of wat scheef praten om je gelukkig te pronken met iemand. Moeten wij dan ook zo worden ?
Hey,
zelf ben ik ook nogal een gevoelig meisje, en heb ook t'liefst jongens die gevoelig zijn. Die stoere jongens hoe je het zegt zeggen me gewoon niets. Vroeger dacht ik dat ik daardoor 'abnormaal' was omdat ik misschien wat gevoeliger ben dan standaard mens, omdat ik ook graag erover spreek,enz.
Zelf merkte ik ook dat andere meiden vaak naar de 'stoerdere' jongens gingen of naar de jongens gingen met de grootste mond.
Maar nu is m'n mening daarover verandert. Ik ben niet abnormaal. Ik val gewoon niet op zo'n types. Dus waarom hoef je je druk te maken als je meiden ziet gaan naar van die stoere jongens? Die meiden vallen dan ook op stoere jongens en zijn dan ook vaak niet het type dat je zoekt.
Soort zoekt soort zeggen ze dan. Je moet eens letten op de mensen die zich op de achtergrond houden. Zijn vaker ook meer de gevoeligere mensen omdat ze niet zo willen zijn zoals de anderen, jammer genoeg vallen ze dan niet op omdat de stoerdere het woord voeren, maar als je goed om je heen kijkt zul je zien dat er veel meer meiden ook van gevoelige jongens houden dan je denkt!
  Met citaat antwoorden