Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eagle_Forest
Bedoeling was dat je wijzer wordt hé Doperwt
|
Ik ken jongeren die zich het ene weekend na het andere poepeloerezat drinken. Dus er echt iets uit leren doen ze niet.
En dan vraag ik me toch werkelijk af wat je eraan hebt. Je herinnert je nauwelijks iets van de avond, kotst je hele bed vaak onder en de volgende dag loop je halfdood rond met barstende hoofdpijn. (Als je al uit je bed raakt tenminste.)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ik zou mensen rond de 18 geen ouderen noemen, daar irriteer ik me aan (scholieren). Maar ik blijf erbij dat iemand jonger dan 16 gewoon helemaal niets te zoeken heeft in een cafe of discotheek. het zijn nog kinderen en die horen idd of op een jongere disco whatever of feestjes thuis. Kinderen moeten namelijk tegen zichzelf in bescherming worden genomen
|
Is het niet zo dat je bij het binnengaan van een discotheek wel je identiteitskaart moet tonen. Onder de 16 geraak je er echt niet in. Tenzij je voldoende geld aan de buitensmijters gooien.
Ik ga 14-jarigen niet met de vinger wijzen dat het te vroeg is, ik was zelf net geen 15 toen ik voor het eerst naar een fuif ging, maar ik ben/was niet echt een zware uitgaander. En denk niet dat de "ouderen" er echt last van hebben gehad die avond.
Veel hangt af van persoon tot persoon.