Onderwerp: Spuiten en slikken
Enkele bericht bekijken
Oud 31 October 2005, 16:06   #57
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik blijf me afvragen in hoeverre een programma altijd zo serieus moet zijn. In de Metro las ik vanmorgen een ingezonden brief over Mental Theo en TMF, in Salou. Blijkbaar had iemand daags tevoren een brief ingezonden over dit onderwerp, waar hij de bikini's van de dames en de grappen van Theo op de korrel nam.

Zenders als BNN en TMF kunnen de jeugd tenminste nog bereiken. En daarbij is drugs gebruik nu eenmaal ook deels voor de fun en is seks er niet alleen maar om je voort te planten, maar ook voor de fun. Wat is er dan mis mee wanneer enkele jongere-zenders het ook zo weergeven. Moet er bij ieder seksueel onderwerp bijgezegd worden dat je het wel met condoom moet doen? Of moet bij ieder onderwerp over drugs erbij gezegd worden dat je het eigenlijk niet moet gebruiken en dat het eigenlijk slecht is?!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden