Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
lees eens een keer goed wat ik zeg en schets niet constant een karikatuur
|
Iemand heeft 't Zwart schaap idd gezien
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ten eerste had een fallus meerdere betekenissen dan alleen neuken, jij bent zeker een van die toeristen die meteen beginnen te giechelen als ze dat zien.
|
En dus hadden de oude Romeinen er
wel moeite mee om fallo of weet ik hoe je het schrijft in de betekenis van neuken op te schrijven?
Dat jij zo denkt komt door opvoeding, mileu, genetische aanleg en weet ik veel wat voor factoren. Andere mensen ondervinden die factoren ook, maar anders, zij vinden deze manier van leven immers normaal. Zo is het normaal om in bepaalde landen als man 6 vrouwen te hebben. Vind jij dat wel een 'normale' cultuur?
Misschien heb jij een IQ van 365 en de rest van Nederland (of de Westerse samenleving) er 1 van 75 en heb jij gelijk, de wereld is echt naar de klote. Geweldig, dan ben je de enige. De rest het proberen uit te leggen werkt niet, daar zijn ze immers te dom voor. En als mensen het wel door beginnen te krijgen, nou gefeliciteerd, dan worden we met z'n allen melancholisch of chronish depressief. Zal dat even dikke pret worden. Of nee natuurlijk niet, jij zal geheel Nederland (of de gehele Westerse wereld) even laten zien hoe het moet. En we leven nog lang en gelukkig.
Jij vind het misschien onmogelijk te leven zonder met je neus in deze culturele armoe gedrukt te worden, maar andere vinden het wel mee vallen blijkbaar. Niemand dwingt jou hier te blijven, als je er echt niet tegen kan emigreer je toch gewoon?