Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
dat vind ik niet. Zoals eerder werd gezegdweten ze nog niet wat er is gebeurd. en voordat dat bekend is moeten ze geen uitspraken doen en wij zeker niet. Fouten zijn menselijk. Als jij op school een fout maakt od op je werk , dan sla je toch niet direct een modderfiguur. Waarom zou een politicus het dan wel doen?
|
In geval van branden gelden er voorschriften. Wanneer straks blijkt dat er laks is opgetreden door medewerkers van dat centrum dan is dat dus een fatale fout.
Als ik een foutje maak op school of op mijn werk dan sterven daar geen mensen aan. Je hebt nu eenmaal een andere verantwoordelijkheid. Als ik chauffeur ben van een bus toeristen dan zijn er voorschriften waaraan ik mij te houden heb. Als ik arts ben dan heb ik een veel grotere verantwoordelijkheid dan wanneer ik vakkenvuller ben. En een politicus mag dus ook geen fouten maken. Maakt hij/zij die wel dan moet er afgetreden worden. In Nederland slikken we maar alles wat de heren en dames fout doen.
Overigens ligt de grootste fout in zo'n geval natuurlijk bij de inrichting zelf.
Maar, zoals ik pas een keertje of 10 heb aangegeven: eerst maar even afwachten of er fouten gemaakt zijn..