Wat ik bedoel met droombeelden die ik heb
Het zou de sluimerslaap kunnen zijn. Maar toch klopt dat echt niet. Zelfs als ik bijvoorbeeld op school in de klas zit of ik ben in een winkel of restaurant de plaats maakt gewoon niet uit want overal waar ik ook ben daar kan ik als ik mijn ogen dicht doe... dus ik slaap niet maar heb alleen mijn ogen dicht zie ik toch belevenissen van mezelf met anderen of een belevenis die over een ander gaat maar waar ik vanuit mijn ogen kan zien wat hun aan het doen zijn.. opgelet dit is nog steeds in de beelden die ik zie wanneer ik mijn ogen dicht doe.
Ik ga er meer vanuit dat wanneer je in de sluimerslaap bent dat je dan een beetje wakker bent en een beetje slaapt maar ik ben juist gewoon wakker want als ik in mijn arm licht knijp voel ik dat... dat is dus ook wel logisch want ik ben zowat klaarwakker ik lig in bed maar heb eigenlijk nog nooit gedroomd alleen maak ik veel van deze beelden mee... Maar ik weet niet wat ze betekenen. Ik kan je alvast wel zeggen dat ik al een tijd lang bezig ben te onderzoeken wat deze beelden me proberen te zeggen maar ik weet er geen eind aan te knopen dat het verklaard.
Oke, ik vertel nog een beeldenspel of hoe je het maar mag noemen:
Ik lag in bed.. en terwijl ik in bed lag deed ik lichtjes mijn ogen dicht onder de dekens. Toen deed ik de dekens een beetje van mij af.. weet wel dat het toen nacht was en mijn kamer donker was.. Dus heb ik later mijn deken afgedaan.. een beetje dan.. maar toen ik daarna mijn ogen licht dichtdeed.. zag ik iets zeer opmerkelijks.. ik zag namelijk een man.. in het zwart.. het enigste dat ik me voor het laatst kon herinneren was dat hij liep en dat en voor de rest een witte achtergrond was... deze man liep niet snel of rende ook niet gewoon normale snelheid wat betreft de snelheid van het lopen van deze onbekende man.
Iets over de zwarte gekleede man:
Er zijn verhalen die zeggen dat ze ook een bepaalde zwart gekleede man hebben gezien waarvan het gezicht niet of bijna niet te omschrijven was, weten jullie welke man ik bedoel?.. heel erg bedankt als je het weet!
|