Enkele bericht bekijken
Oud 6 November 2005, 23:41   #39
Doperwt
Guest

Standaard

Mijn mening is hier nu heel duidelijk over en ik denk dat 70% van de rest van de Nederlanders hier net zo over denkt. Die mensen hebben geen recht op een verblijfs vergunning. En daar zijn we over aan het discussieren. Want ze zullen alleen maar de staat gaan leegplukken met schadevergoedingen, duste sneller ze hier buiten zijn, des te minder geld het de Nederlandse staat zal kosten, maar zover zijn de politici in Den haag nog niet. Die politici willen zich alleen maar open en positief naar buiten brengen. ze zullen niet denken aan de bevolking.

Het gaat heir niet om wie er schuld treft, het gaat erom hoe we een oplossing moeten vinden en dat is naar mijn mening, zodra die mensen deels genezen zijn of terug in staat om te reizen, ze op het eerste vliegtuig terug naar hun thuisland te zetten. En de persoon die de brand heeft aangestoken, mogen ze voor mij voor de rechter slepen en m levenslang geven of stekker eruit en zijn lichaam terug naar libanon sturen.

Jullie moeten nu niet gaan zeuren dat ik een racist ben, want dat ben ik niet. Ik goede allochtoonse vrienden, die werken voor hun geld. Maar ik heb wel last van klaplopers die hier komen in de hoop een uitkering te krijgen (en die wil ik wel buiten hebben).
  Met citaat antwoorden