Bwah ik kan natuurlijk een hele uitleg geven waarom ik stop, maar daar schiet ik gewoon niks mee op. Kampie+Ambypur verwijt ik helemaal niks, ik vind het juist jammer dat hun weg gaan, net als Bootje. Maar naast deze drie FB's zijn er maar 2 andere forumbazen waarvan ik vind dat ze het in zich hebben om Forumbaas te spelen.
Ik kwam met ideeën en uiteindelijk met kritiek maar als je later nadenkt zou ik er geen reet mee opschieten. Dit komt onder andere vanwege gebrek van medewerking (van staff/leden), demotivatie vanwege lange termijn beslissingen

en ik werd er gewoon van bewust dat ik niks kan realiseren (mijn plannen/ideeën) om staff bij één te houden. Tenminste niet met een paar bepaalde forumbazen/beheerders. Maar ik denk zelf wel dat die mensen het weten...
Ik snap best dat ik niet meteen een beheerder kan gaan spelen en mezelf tonen als een ware leider voor zowel forumbazen en leden maar als forumbaas kan ik te weinig brengen.
Edit:
@dext0r, ik had zeker wel zin in een rol binnen de staff. Ik denk wel dat ik dat heb laten zien door mijn posts in het problemen-topic. Maar als je je later realiseerd hoe doelloos dat was, heb ik maar één beslissing en dat is stoppen, niet doorgaan onder dwang en zonder plezier. Sowieso werd de plezier minder door een dood forum.