Ja, mijns inziens zijn er ook structurele problemen binnen staff. Iedereen die deel uit gemaakt heeft van Staff, jij ook Tijs, weet hoe lastig het ook is.
Probleem is dat er geen enkele vorm van houvast is. Er is geen visie, er is geen plan, er zijn geen doelen.. Wie is nu onze doelgroep? De leerling? Of toch de student? Of die selectie groep die overgebleven is? Hoe willen we hen benaderen? Reclame maken is moeilijk, maar wordt niet ook elke 14/15-jarige hier meteen belachelijk gemaakt? Willen we dat? Niemand die het echt weet, vaak doen staff-leden nog mee ook..
Privé-fora. Wat is daar nu het beleid? Met name het meidenforum lijkt wel een vrijstaat. Er zijn enkele leden die alleen maar daar komen posten. Toch gaan er maanden overheen voordat er iets concreets besloten wordt. En dan nog is het in principe maar een ingeving van het moment. Een impuls.
In feite wordt er gewoon maar wat gedaan. Wanneer je iets wilt bereiken dan duurt het echt wéken of het gebeurt helemaal niet. Natuurlijk is het lastig communiceren over internet, maar toch..
Het is heel makkelijk met modder gooien, maar ik ben ervan overtuigd dat iedereen het beste met het forum voor had, maar misschien moeten we concluderen dat het toch te weinig was. Mijns inziens is het ook behoorlijk tijdrovend om het allemaal goed te doen. Ik zie ook niemand die daar werkelijk de tijd en motivatie voor zou hebben eerlijk gezegd. Het blijft dus roeien met de riemen die we hebben.
Als ik naar mezelf kijk dan ben ik over mijn taken als FB best tevreden. Minder tevreden ben ik over het feit dat ik niet de staff heb wakker kunnen schudden zoals ik mij had voorgenomen. Misschien was dat ook wel gewoon onmogelijk. Staff kent nauwelijks persoonlijkheden. Ruzie onderling is er zelden, maar er gebeurt ook niks concreets.
FB's waar ik het absoluut in zag zitten, zoals Andy, Stevie en in het verleden Tijs stapten allemaal om ongeveer dezelfde reden op; men verloor de motivatie omdat er niets structureels veranderde. Zelf liep ik ook al enige tijd met die frustratie rond. En gisteren was dan wat mij betreft de druppel. Er zal echt iets moeten veranderen, en wel op zeer korte termijn, anders kap ik er ook mee..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
|