Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
je zit hier nu zo'n 3.5 jaar en je bent ook forumbaas geweest, waarom zou het je dan NU niet meer uitmaken?
|
Ik zit er bijna al 4,5 jaar, maar dat is niet relevant.. Natuurlijk heb ik me hier wel vermaakt, ik kickte op de zinloze discussies met Koelkast.. maar biedt het iets extra's aan mijn leven? Niet bepaald. Dus mis ik het niet als het weg is... en als het er is blijf ik waarschijnlijk wel posten zolang ik niet echt iets te doen heb... maar dat is niet iets van zomaar NU, dat is een gevoel dat volgens mij minimaal de helft van de tijd heb gehad dat ik hier zat. Maar dat staat los van het feit dat ik me graag bemoei met de discussies over de staff.
In mijn eerste periode als FB had ik wellicht nog wel het idee er iets van te kunnen maken, dingen te kunnen veranderen, maar mede dankzij de consequente tegenwerking door onder andere dat figuur van een Koelkast is het er nooit van gekomen (waarmee ik niet wil zeggen dat het anders wel gelukt was, waarschijnlijk is Spill de enige die echt positief iets kan veranderen hier).