Enkele bericht bekijken
Oud 8 November 2005, 16:31   #7
Amecka
Guest

Standaard opnieuw een droombeeld!

Vandaag 8 november gebeurde het opnieuw ik was bij bewustzijn maar had mijn ogen dicht en toen heb ik dit waargenomen:

Er was een gedeelte dat eruit zag als een woestijn daar kwamen mannen aanrijden op kamelen dit woestijn beeld veranderde heel snel van vorm.

Ik begon een vijver met een pad waar te nemen we stonden daar en toen kon ik iemand waarnemen een man ik kan hem beter omschrijven als Osama bin Laden ja het klinkt heel gek maar ik heb hem kunnen zien. Hij ging met een soort geweer een paar keer driegend schieten maar niemand werd gewond. Daarna schoot hij een omhulzing weg richting een stuk grasperkje en we dachtnen dat het een granaat was maar het bleek het niet te zijn.. Nadat ging hij weg. En opeens begon ik te denken dat het nu heel erg zou gaan regenen en dat kwam het begon verschrikkelijk te regenen en toen ben ik naar binnen gegaan. Opweg naar de keuken kwam ik in een hal daar zag ik drie stoelen en toen ik er een tijdje naar keek kwamen deze op me af.. ik rende weg en kreeg een gevoel dat deze stoelen maar ook het huis bezeten was.. onder een vloek..

Wat er toen is gebeurt ben ik niet zeker van want ik kon het moeilijk waarnemen.. alleen dit moet zeker gebeurt zijn:

Ik ben na het denken van de vloek naar boven gerend zeker om naar mijn lichaam te gaan die in bed lag.. en ben toen gaan liggen in het lichaam dat er lag... ook omdat ik naar de wc moet is het zo gegaan.

Want wat ik je kan vertellen toen ik ECHT wakker werd was het zo dat ik echt naar de wc moest om te plassen.. ik heb dus een gevoel dat ik toen de harde regen in die droombeeld kwam dat ik toen het allereerst het gevoel had dat ik naar de wc moest.. het was dus een soort te met waarschuwing.

Heb je ook zo iets meegemaakt dan kun je meepraten, he?
Reageren? Toe maar het kan geen kwaad!
  Met citaat antwoorden