Onderwerp: Big Brother
Enkele bericht bekijken
Oud 11 November 2005, 16:43   #71
chica
Bianca

chica's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Deel 1 heb ik anders ook gekeken, hoor! Deel 2 vond ik saai en daardoor was ik het uit het oog verloren..

Roel stond 3e dacht ik op internet? Dido 1, Menno 2, Roel 3. De week ervoor waren er enkele gedeeld 3e (waaronder Lieske ) Ja, ik heb me zelfs lid gemaakt van die site, haha! Wilde gisteren eigenlijk meekijken maar toen liep de hele zooi weer vast

Voor mijn part was Dido of Roel eruit gegaan. Met Rob had ik de vorige keer medelijden nl, en nu met Menno Nathalie mag van mij idd pleite de volgende keer..
Inderdaad, dat vertelde je ooit.. Met Sabine en Bart!

Ik bedoelde ook dat Roel derde stond, maar ik bedoelde van de genomineerden. Meekijken met de internetuitzending of op internet zelf? Ik kan de uitzending wel ergens voor je achterhalen, en ik weet ook nog andere sites voor je waar de streams op staan.

Rob deed erg zijn best voor die 50.000 euro. Ik vind hem ook wel weer opgeknapt, daarentegen ben ik op Roel weer een beetje afgeknapt En Dido heeft me iets te veel kapsones.

Maar als ik nu mocht kiezen was het Nathalie die binnen een minuut over het hek heen gesmeten moet worden.

[Edit] Internetuitzendig donderdag 10 november [/Edit]

Laatst aangepast door chica : 11 November 2005 om 16:52
chica is offline   Met citaat antwoorden