Enkele bericht bekijken
Oud 15 November 2005, 20:57   #1
Sanna
Guest

Arrow ggd-vrouw, vreemd :s

ok
dit wordt een beetje een lang verhaal, sorry daarvoor..

nou, in april was ik op school naar de GGD geweest,, die vrouw was toen al niet erg aardig en had me gedwongen om me daar te wegen anders zou ze mijn ouders bellen. Dus na lang zeuren had ik het gedaan. M'n gewicht was toen gewoon best goed.
Nou, ik moest gister terug naar dezelfde vrouw op school.
het was heel vreemd.. Ze vroeg me niks, alleen hoe het ging? en of ik al meer at.? ik heb eerlijk gezegd dat het hetzelfde was gebleven. Maar verder vroeg ze niks en ik heb haar dus ook niet verteld dat ik nog soms uitkots, en laxeermiddelen gebruik. Ze was alleen aan het vertellen dat eten goed was. ze zei ''maar ik maak me geen zorgen om je, je gewicht is goed (hoe ze dat weet? geen idee ze had me niet eens gewogen gister!!!!). en je bent oud genoeg om zelf te weten wat gezond is, en ook om zelf hulp te zoeken. Als je gewoon 's avonds wat eet, en sochtends en smiddags multivitamine drinkt is het goed.''
tja, dat doe ik toch niet, want wie is zij om mij te zeggen wat k moet doen?

maarja
ik vond het vreemd.
in april toen ik daar was, was ze er helemaal zeker van dat ik een eetstoornis had, anorexia. Dat had ze ook in mijn ''dossier'' geschreven, dus dat zag ik daar gister ook nog staan.
maar gister zei ze iets anders, ze zei dat ik geen eetprobleem of iets heb. Dat ik gewoon slechte eetgewoontes heb.
nou, niet dat ik het erg vind dat ik nu opeens geen eetstoornis ofzo blijk te hebben!! (zeker niet, ik ben lang niet meer zo blij geweest!!!) maar ze gaf me dus gewoon het gevoel alsof ik me ontzettend aanstel, en dat er niks aan de hand is, ze weet btw best dat ik heel erg onzeker ben, dat ik mezelf 1000 x te dik vindt, en dat ik mijn lichaam gewoon haat en af wil vallen. ze weet ook dat ik al 10kg zo ben afgevallen.
mja:s

dit is toch vreemd?
  Met citaat antwoorden