Eerste goal idd.. Aissati is idd een verademing op het middenveld. Emanuelson heb ik toch echt weleens beter zien voetballen op die positie, maar ja hij speelt dan ook al een heel seizoen op links-back..
Op zich is de Ridder best wel nuttig. Niet een typische rechtsbuiten, maar ik heb hem toch best wat aardige dingen zien doen. Quincy valt toch wel door de mand vind ik. Gaat gewoon te weinig dreiging vanuit als hij niet aan de bal is. Als hij de bal wel heeft (en voornamelijk als hij op snelheid ligt) is het voor de verdeding van de tegenstanders wel alle hands aan dek, maar ja.. Negen van de tien keer vergeet hij hem dan op het juiste moment af te spelen en pakt net dat ene mannetje te veel..
Bij Vlaar is wel duidelijk dat hij op dit moment ff niet lekker in zijn vel zit. Bij jong Oranje werd dit ook nog een paar keer duidelijk, alleen zijn de gevolgen daar minder groot..
Jong Oranje is tot de 23? Als dat zo is moet je nagaan dat ook vd. Vaart, Sneijder en Robben bijvoorbeeld ook nog in dit team zouden mogen spelen. Niet dat dit realistisch is, maar dan zou zo'n team het denk ik niet slecht doen op een jeugd EK.
|