Onderwerp: pijpen
Enkele bericht bekijken
Oud 19 November 2005, 19:19   #29
patriesje
Guest

Standaard Re: Re: Re: Re: pijpen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Is allebei toch gewoon kwestie van proberen denk ik als je er aan toe bent
helemaal gelijk heb je!
maar als hij vind dat je het niet goed doet zeg maar, en als het een echte kerel is geeft hij toe dat je het anders moet doen. anders is hij je niet waard want hij geeft je zo valse hoop als hij maar blijft zeggen: "schatje wat doe je dat toch lekker" terwijl hij het eigenlijk helemaal niet lekker vind!
maar pijpen is niet zo eng ik weet ook niet echt hoe je het moet leren je moet het gewoon eens uitproberen en vragen of hij het lekker vind. want als jij het bijv. op een banaan oefend en jij denkt dat het goed gaat ga je het uitproberen op je vriend maar als je er later pas achter komt als het helemaal niet goed is zak je alleen maar verder door de grond.
maar je kan het ook aan hem merken dat hij het wel of niet lekker vind als hij een beetje mee begint te bewegen of zachtjes te kreunen doe je het vaak wel goed. en als dat niet zo is dat hij wel kreunt maar het niet lekker vind dan weet ik het ook niet meer dan zou je toch echt naar iemand moeten toestappen die er echt verstand van heeft. veel suc6!!!
  Met citaat antwoorden