hey,
Vette way to treat this game. Yep, het is een soort manier om te vertellen dat het spel echt een must is voor de nederlandse en andere landen. Naar mijn mening zijn er echt verblufende verhalen op scholen en buitenhuis te horen.. maar er gaan ook verhalen rond op het ook zo sneaky msn.
Ik kijk vooral heel erg verneukend naar de experience die je krijgt en ben heel erg geneigd te willen achterhalen wat je op welk level haalt. Want voor mij rule je het spel als je veel er van weet en je lange lappen teksten kan vertellen aan de vrienden die je als je in de vakantie weer die game hebt gepakt en hebt gespeeld.
Waar ik me echt mee bezig hou als ik WOW zal gaan spelen is de manier hoe je met het verhaal wordt gebracht op de verschillende werelden. Via via heb ik al een beetje verhalen gehoord dat er echte leuke dingen in zitten. Ook veel samenwerking en ook veel vette systems.
Om dan nog eens de verleiding niet te kunnen weerstaan heb ik dus elke keer als ik een RPG zoals deze als ik die ga spelen maar ook spellen als Golden Sun en de zeer spectaculaire game Final Fantasy met een zeer gebalanceerde vecht systeem dat het spel een zeer nieuw uiterlijk zou gaan geven.
Maar ok, van die wreede manier om te casten en special abilities te gebruiken daar zie ik veel in zitten. Want zo als ik al zei ben ik een beetje ingewijd in de wereld van Golden Sun en Sword of Mana. Jammer genoeg heb ik nog niet veel van het spel Final Fantasy kunnen begrijpen.. ook omdat het een heel uitgebreid systeem in aanval, geluk, en de statussen van je handweapon of je ranged bow als je die in je bezit hebt.
Verder kunnen jullie ook een advies geven zoals de owner of this topic al zei van het spel World of Warcraft? Dus een oordeel van welk character veel advantage heeft en werelden die je heel erg geboeid hebben. Laat het effe weten. Ik ben snel in een fantasy wereld te krijgen, het heeft me al tijden geboeid sinds ik het spel Golden Sun heb gespeeld. Ben ook al een beetje aan het denken om een fantasy spel te maken, alleen wil ik nu bepaalde dingen die al in de spellen van Final Fantasy en Golden Sun zitten met rust te laten. Maar gewoon een nieuwere manier te kweken om deze gameplay te improven. Zelfs kan er best een nieuwe manier van vechten komen, maar ok die is er al want dat is the Free-move-fight. Dat betekent simpelweg dat je terwijl je rondloopt bepaalde wapens kunt gebruiken, dit bevordert ook de gameplay en het is natuurlijk leuker dan dat je twee lui tegenover elkaar ziet.
Blijf dus in die wereld waar je bent want als je er eenmaal uit bent heb je echt geen zin meer in de normale wereld want naar mijn mening is het wel zo dat als ik een tijdje lekker in een fantasy game geleefd heb ik echt, vreemd genoeg, vergeet wanneer ik gedronken heb, en dus drink ik na het gamen