Enkele bericht bekijken
Oud 25 November 2005, 01:44   #49
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

He Kampie, uit de oude doos... dit blijft een topper hoor..

Had je gemaakt toen Koelkast OW's stuurde met woorden als pimpen en trolluser.

Edit: en zijn reactie...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koelkast
ik weiger pertinent nog langer samen te werken met iemand die op een serieus probleem / discussie, slechts kan reageren met een copy past van taalweb.nl met de melding dat een woord niet gevonden kon worden omdat deze ofwel foute spelling bevat en of onder spreektaal valt en zodoende niet voorkomt in de van dale.

Zulk laks gedrag getuigd van visiloos gedrag en onwil om zaken aan te pakken. Ik steek moeite in afsrpaken, overeenkomsten en ben als enige wederom bereid mijn nek uit te steken voor zaken die niet door de beugel kunnen en als enige reactie krijg je een copy past van taalweb.nl

Dit is de 2e maal dat een serieus probleem / onderwerp gewoon afgdaan wordt door te zoeken naar een taalfout ergens binnen de vraag stelling of discussie voering en hier vervolgens slechts comentaar op te geven de complete discussie en of vraag uit de weg gaan.

Nogmaals wil ik er op wijzen dat ik WEIGER met zulks visieloos gepeupel samen te werken. indien ik taal advies nodig heb voor een officieel geschreven brief vraag ik dit mijn seceretaresse. volk van dit kaliber wil ik verwijzen naar de eerst volgende partij bijeenkomst van de LPF. naar mijn mening kunnen zij zig hier enorm goed vermaken.

Fuck op met al die beleidsplannen, haal Koelkast terug! Heerlijk om dit soort topics terug te lezen op staff..

Laatst aangepast door Tyskie : 25 November 2005 om 01:46
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden