Enkele bericht bekijken
Oud 30 November 2005, 17:37   #22
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

Ben op m'n 12de ooit eens "begonnen" om stoer te doen maar heel snel weer "gestopt" (was eigenlijk dus niet écht begonnen).

Dan op m'n 14de terug begonnen, waarom, ja ik weet het niet... Iedereen in mijn omgeving rookte, ik zat (en zit) veel in café's en op fuiven waar heel veel mensen roken, en ik had er gewoon verschrikkelijk veel zin in.

M'n moeder is erachter gekomen toen ze een pakje sigaretten in een heupzakje van mij zag zitten, dat was toen ik nog rookte om stoer te doen. Toen ben ik gestopt en heb ik dat m'n ouders ook gezegd, en nu ben ik dus al een tijd terug begonnen en weten ze dat ook. Ze roken allebei (veel), maar ze willen niet dat ik vlak voor hun gezicht rook. Maar m'n vader moet me, volgens mij, al geregeld hebben zien zitten met een sigaret. Volgens mij wìlt hij het niet zien.

En stoppen, wil ik nu nog niet echt. Later wel hoor, maar nu nog niet Ik weet niet hoe dat komt, want ik weet goed genoeg dat het slecht is enzo, maar.. Mja, zoiets dus:

Citaat:
ah ja, op de een of andere manier heb ik r geen problemen mee dat ik rook.. beetje jammer is dat...
En het is zo lekker hé
Thuis rook ik dus ook, maar alleen als er niemand thuis is (en tegenwoordig ook, als ik écht zin heb in een sigaret en er is iemand thuis, op mijn kamer hetgeen geen goede gewoonte is maarja)
Saarah is offline   Met citaat antwoorden