Enkele bericht bekijken
Oud 1 December 2005, 20:48   #10
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fukie
Ik heb het V-tone paket van behringer gekocht, de versterker heet 'V-Tone GM108'.

Nog een vraagje: Wat zal het verschil zijn met mijn huidige gitaar en een nieuwe. Geluid, makelijker te bespelen e.d.?
Nou ik hoor dat hij maar 189 euro kost zit ik er toch er aan te twijfelen of er wel zo'n groot verschil zit tussen de Behringer en de LP. Natuurlijk is zo'n beetje elke gitaar beter dan zo'n starterspakket maar het verschil zal niet echt duidelijk te zijn.. Zelf ben ik meer van de aanpak 1 keer goed kopen ipv 20 keer 'middelmatig' kopen, als in 1 keer een gitaar van 2000 euro kopen als je eenmaal weet wat je wilt.

Maar om op je vraag antwoord te geven, neem gewoon lekker je gitaar en versterker mee naar Feedback en vraag of je de 2 gitaren door je versterker mag testen. Als je je eigen spullen thuis laat laten ze je hem namelijk op de beste versterker testen en dan komt elke gitaar er perfect uit. Als hij lekker speelt en klinkt, dan weet je wat je moet doen he Wij kunnen niet voor je beslissen, alleen advies geven
Impressions is offline   Met citaat antwoorden