Hmm,
was afgelopen zomervakantie, ik had al een jaartje de rare behoefte/verslaving om een sigaret te roken, vreemd genoeg... Verslaafd zonder dat je er ooit 1 hebt aangestoken
Ach ja, dus 1 geprobeert, heb die week (vakantie dus) een pakje ofzo gerookt, was wel leuk, gezellig met een biertje. Toen we weer thuiskwamen haast niet gerookt, 1 in een maand ofzo, gewoon als ik zin had

En toen probeerde ik een keer sigaren, had gehoord dat sweet sigaartjes wel lekker waren. Dus tja, das sinds paar weken nu een beetje mijn gewoonte als ik werk, die sigaartjes roken...
Doe het expres niet thuis, of het moet met een feestje/leuk avondje zijn, anders krijg je regelmaat, en das wel redelijk verslavend waarschijnlijk.
En tja, gister avond voor het eerst het veel bekritiseerde/besproken wiet geprobeerd, maar vond er niet veel aan, voelde haast niks, alleen beetje relaxter.
Vanavond nog een keer proberen met ietsje meer (gister was heel weinig) Want wil wel een keer voelen wat het met je doet.
En het is trouwens allemaal niet om stoer te doen ofzo, slaat nergens op. gewoon lekker sigaartje afentoe is gewoon ehm, ja lekker