hopeloos verliefd , maar kweet nie wa ik moet doen!!!
Ik ken sinds dit jaar een jongen en we zijn heel close vrienden geworden, nu heb ik ontdekt da ik eigenlijk verliefd ben op hem, maar ik dacht dat dat wel over ging gaan. Dat gebeurde dus niet en mijn andere vrienden vonden da ik het moest aanvragen, dus hebben zij een berichtje naar hem gestuurd. Hij heeft daarop gestuurd da hij al verliefd was op een andere monitrice , maar dat het hem wel speet. Nu een maand later stuurt hij mij een berichtje dat hij eigenlijk al lang op mij was en dat hij het wel aan wilt met mij. Nu weet ik niet goed meer wat ik nog moet geloven. Of hij dat van die andere monitrice nu verzonnen heeft omdat hij het nie wilde toegeven want op de 2de plaats komen is ook nie alles. nu komt er nog eens bij da ik al 3 dagen niets meer van hem gehoord heb. en er loopt nog nen andere gast achter mij ook. dus kzit eigenlijk met twijfels tot en met, al wil ik hem zeker niet kwijt want het is echt een schatteke. Maar ik weet dus echt niemeer wa doen al ben ik wel hopeloos verliefd op hem!!!!
|