Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
een conflict over zijn schuur...ga je daar moeilijk over doen?
leg dat schuur verhaal eens uit dan
|
Ow maar das wel logisch iets hoor.
Kijk het zit zo, die man heeft 2 a 3 jaar geleden de boerderij tegenover ons gekocht.
Toen was er op zich nix aan de hand, want het was bij ons al duidelijk dat hij er zijn bedrijf in ging runnen (reclame bedrijf).
Maar voor we het wisten kwam er een brief van de gemeente dat hij er een manege achter wou zetten met een grote schuur recht voor ons mooie uitzicht en dat hij hier de buurt van op de hoogte had gesteld.
Nou mooi dat wij dus van nix wisten.
Dus ja zoals logisch gingen wij de man wat tegen werken en omdat wij dit voornamelijk waren en de buurt het een beetje liet varen, werd de man al snel een van onze grote vijanden door zijn sneue en kinderachtige acties.
Zo heeft hij namelijk al meerdere malen geprobeerd mensen aan te rijden uit de buurt waaronder me broertje en me pa.
Hij heeft al meerderemalen valse meldingen gemaakt over dat we olie in de tuin hadden liggen en dat er asbest op de daken waren, en dat soort dingen dus.
Nou was het zaterdag zo dat die man zijn mest in een weiland gooide wat dus niet van hem was.
Dus me pa had daar een foto van gemaakt en daar was meneer kwaad over en kwam maar naar zijn huis.
Nou is het mooie dat hij zelf niet eens durft om naar ons toe te komen, nee hij stuurt zijn collega waar hij mee samen werkt om mij maar ff te intimideren.
Dat lukte dus niet