Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thali
Als meisje ga je je dat net wel aantrekken. (Het kan zijn dat ik veralgemeen, maar ik betwijfel het.)
|
misschien ben ik een uitzondering, ik weet het niet, maar ik trek me dat niet echt aan...
Nu toch niet meer allesinds, vroeger wel. Behoorlijk fel zelfs.. Maar er zullen altijd mensen zijn die je lelijk vinden, en mensen die je juist heel mooi vinden. Smaken verschillen weet je..
Sommige mensen vinden een 'panlat' sexy, andere hebben graag een beetje vlees! sommigen vinden een bril enorm knap (waaronder ik!

), anderen noemen dat dan weer lelijk. Sommigen vinden hele grote meisjes het toppunt van schoonheid, anderen vinden klein dat weer het van het! en zo kan je blijven doorgaan..
Weet je, als sommige mensen je niet mooi vinden, dan is dat heel spijtig voor hun.. maar niet voor jou!
En er zijn dan nog van die mensen die zo stom zijn van te denken dat ze 'stoer' zijn als ze je lelijk beginnen noemen.. Wetende dat ze je daarmee pijn doen.. Sorry, maar die mensen zijn gewoon niet heel intelligent vrees ik!
Achja, zoals ik al zei: er zullen altijd mensen zijn die jou supermooi gaan vinden.. geloof mij!
Ik heb daar ooit ook niet in gelooft, ik kreeg vaak opmerkingen van: 'zie die haar kont', 'die haar beentjes komen nog niet tot aan mijn knieen', 'zie hoe dik die is', en ga zo maar verder.. (mm, om een beeld van mij te krijgen: ik ben klein, 1.60, heb korte beentjes en een dikke poep, en ik ben niet van de smalste, enja, vergeet de 'lovehandles' niet.). En ik geloofde die stuk voor stuk, en ik trok me dat heel fel aan, voelde me lelijk..
Tot ik een jongen (ex-vriendje ondertussen)heb leren kennen die me mooi vond. ECHT mooi vond! Ik geloofde hem eerst niet, dacht dat hij één of andere weddenschap had afgesloten met zijn vrienden ofzo (je moet weten, 't is een beetje een knapperd, zo de jongen waar iedereen naar kijkt van: WOW, die wil ik. Weetje.. Ik had hem!). Maar uiteindelijk, na heel lang volhouden van hem, heb ik hem wel moeten geloven.. hij heeft me mijn zelfvertrouwen terug doen vinden (nu ben ik zelfs fier op mijn dikke poep, ik eis respect voor mijn poep!). En na 2 jaar is hij eigelijk nog steeds mijn beste vriend.
moraal van het verhaal: iedereen is mooi. Maar niet iedereen vind iedereen mooi.