Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
lees ik nou gehaat door 1000 forums?
|
Je vergeet een 0
Even zonder gekheid en op de meest subtiele manier die ik kan:
Trancekill, ik vind dat je niet zo moet zeuren over kleine dingetjes die in het verleden zijn gebeurd.
Je zegt dat er een fiets kapot is gegaan. Zo erg is dat niet, toch?
Twee fietsen dus ook niet en drie fietsen ook niet.
Je zegt dat je dik bent. Dat is ook geen probleem.
Ziek worden voor kerst? Iedereen wordt weleens ziek, maar dat is geen reden om jezelf te gaan haten.
Kijk eens hier in het topic wat je hebt geopend op Kunst, daar zijn positieve reacties op je designs en ik vind ze ook best te doen
En dat 15 miljoen mensen je haten is natuurlijk wat overdreven.. Ik denk dat niemand, of in ieder geval zeer weinig, een flauw benul heeft van wat haten werkelijk is. Misschien ben je niet hun soort persoon om mee om te gaan, wat maakt het uit? Ik zat vroeger ook niet lekker in mijn vel en juist dáárdoor stootte ik mensen af waardoor het een negatieve spiraal is. En niet lullig bedoeld, maar dit soort verhalen als die jij net hebt getypt versterken die negatieve spiraal met een factor miljoen.
Wat je eens kunt proberen is om op school, of waar je dan ook bent, gewoon rustig iets te gaan doen wat je leuk vindt

Je zegt dat je designen leuk vindt, misschien vind je tekenen ook wel leuk dan? Ga eens lekker op school tekenen ipv je sommen te maken.. Degene naast je zal dan vast wel kijken wat je aan het doen bent en als hij het mooi vindt dan krijg je zeker even meer aandacht, misschien kom je er wel achter dat iemand anders ook tekent