Enkele bericht bekijken
Oud 9 January 2006, 22:18   #15
Trancekill
Guest

Standaard

Oke ik geef 1 ding toe zoveel forums ook net weer niet.

Maar me fiets waarom je dat niet zo erg lijkt, me school is ongeveer 3 km lopen, me fiets was toen kapot. Ik kon er niets aan doen en werdt kei hard geslagen door me moeder. Net als toen mij bed kapot ging die niets waard is ik moest een hele nacht in de kou buiten blijven!

Ik vind tekenen idd leuk vooral steden tekenen. Maar het gaat lastig als je altijd je consentratie verliest. En jah niemand vind het speciaal als je wegen tekent

Kwak zielig, dat zeggen ze overal maar dat hele verhaal van mij klopt wel en volgens iemand helpt het als je je verhaal verteld, duidelijk niet dus

Bazzemans neeh ze haten me niet om de designs maar om mijn reacties, ik kan heel slecht tegen negativiteid dus reageeer ook negatief en probeert te ontwijken maar dan komt er een lid van een andere forum die alles voor me verziekt. Zo wordt ik al gehaat op de 10 actiefste en beste forums.

Chica ik heb heel veel medelijden met je het is niet leuk als je moeder in het ziekenhuis licht en tegenwoordig alleen in een rolstoel rijdt, o.a wordt ze niet blij en gaat ze het dan net als ik op je afreageren. En dan vindt jij het weer niet leuk en dan bestaat er een kring van huilen!

Verder trouwens ik verziek het altijd voor mezelf en kom er altijd te laat achter en probeer altijd naar men af te schuiven die er ong op reageerde. En dan jah ontstaat er zo een hele haat band!