Onderwerp: Dik !!!!!!!
Enkele bericht bekijken
Oud 15 January 2006, 18:14   #18
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meis
probeer boter op je boterham te vermijden (geloof me, je proeft het verschil zelfs niet)

boter op je brood is juist wel goed, zolang je het matigt iig. in boter zitten goede vetten. tis wel goed om dan bijvoorbeeld dieetboter te nemen ipv roomboter enzo.

Citaat:
neem de lightversie van je cola of fanta dan allesinds.. bevat een pak minder calorieen, ga het maar eens na.

Ook niet helemaaal mee eens: teveel zoetstoffen zijn ook niet goed. Het is idd beter dan de gewone versie: af en toe een glaasje is prima, maar een overvloed aan zoetstoffen kan je ook beter vermijden. dus lekker water en groene thee drinken! groene thee helpt de stofwisseling geloof ik ook.

Citaat:
WW, weight watchers. Super concept, je hoeft je niet uit te hongeren, hoeft niets te laten, en toch verlies je gewicht.. Zij hebben de beste manier om af te vallen gevonden!
uhmm hoe zat dat met de weight watchers ook alweer? puntensysteem toch? Ben ik het ook niet helemaal mee eens, tenminste ik kan me een puntensysteem herinneren waarbij het toegestane aantal punten voor 1000 kcal staat? Dat is dus veel te weinig (lichaam op spaarstand etc.) Weet niet of dat bij weightwatchers ook zo werkt? ben ik wel benieuwd naar