Onderwerp: Dik !!!!!!!
Enkele bericht bekijken
Oud 15 January 2006, 22:30   #20
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meis
WW is inderdaad een systeem dat werkt met punten. Punten zijn bepaald op basis van het aantal calorieen en het vetgehalte van een bepaald product. Maar het is dus niet dat iedereen bijvoorbeeld een zelfde aantal punten krijgt. Het aantal punten dat je mag eten wordt bepaald op basis van je leeftijd, geslacht, lengte, huidig gewicht, activiteitsgraad (veel fysieke arbeid / weinig), ... ook kan je extra punten 'verdienen' per dag door te sporten. (ik heb eens geteld. Ik zou bijvoorbeeld 18punten per dag hebben, terwijl mijn vader er 29 heeft)
Het is ook niet dat je lichaam iets te kort heeft, je moet per dag een bepaald aantal koolydraten, suikers, vetten en water opgenomen hebben.. ook minstens 5 stukken fruit per dag..

Hoe het 100% juist in elkaar zit weet ik niet, maar ik weet wel dat het resultaten heeft (mijn vader is er 16kg mee afgevallen, mijn zus 19kg. Blijvende resultaten.. voorlopig toch, drie jaar later.)

(en trouwens, bij de light-cola toestanden.. ik had het over de situatie als je je frisdrank echt niet kan laten staan. Zo zijn er genoeg, verslaafd aan hun cola.. )
hmz klinkt goed! wel heel relaxt voor je pa en zus..
kan je eens vertellen wat je zus dan bijvoorbeeld op een sport-loze dag at?