Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsiebot
Ik ken jou situatie niet, maar het lijkt mij handig als mensen weten wat jou beperkingen zijn, omdat ze je dan kunnen steunen, indien nodig. Dan wordt het leven naar mijn idee een stuk makkelijker, omdat je steun krijgt van mensen. Ze zullen dan weliswaar niet voelen wat jij voelt, maar ze kunnen je wel steunen waardoor jij je beter zult gaan voelen.
|
Mijn beperkingen zijn zware dingen tillen (waar je dus zwaar werk met je handen moet doen). Voor de rest doe ik alles zelf dat wil ik ook. Ik voel me prettig als ik kan werken dus zal ik ook alles proberen te doen wat ik kan en daardoor heb ik amper hulp nodig. Dus niet iedereen krijgt het te weten wat ik heb en als het me niet lukt haal ik ook niet meteen me handicap er bij ik zeg gewoon het is me te zwaar en daar mee klaar.
Citaat:
Omdat ik dit nogal een (op zijn zachtst gezegd) apparte uitspraak vind, zeker voor iemand die zelf een lichamelijke handicap heeft. Je geeft hier eigenlijk mee aan dat jij vind dat jij geen relatie verdient.
|
Kijk eens naar de natuur wat daar gebeurd. Wij mensen zijn eigenlijk totaal verkeerd bezig maarja dan krijg je dat weer van het is zielig. Ja en? Hun probleem niet de mijne
Citaat:
Daarna kom je met de opmerking dat kluizenaars geen relatie willen. Kan ik hieruit concluderen dat jij jezelf een kluizenaar vindt?
|
Nee kun je niet.
Citaat:
Uit jou verhalen/opmerkingen kan ik de conclusie trekken dat jij niet bepaald positief bent over jezelf. Het lijkt mij echter een stuk makkelijker als je positief in het leven staat. Je leven zal veel leuker en makkelijker zijn.
|
Je kent me ook zo goed