Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Mijn beperkingen zijn zware dingen tillen (waar je dus zwaar werk met je handen moet doen). Voor de rest doe ik alles zelf dat wil ik ook. Ik voel me prettig als ik kan werken dus zal ik ook alles proberen te doen wat ik kan en daardoor heb ik amper hulp nodig. Dus niet iedereen krijgt het te weten wat ik heb en als het me niet lukt haal ik ook niet meteen me handicap er bij ik zeg gewoon het is me te zwaar en daar mee klaar.
|
In dit geval is dat inderdaad niet nodig nee. Het is goed dat je zoveel mogelijk zelf wil doen, dat doe ik ook. Wel moet ik er bij zeggen dat als het tillen van zware dingen jouw enige beperking is, je daar blij mee zag zijn, omdat lichamelijk gehandicapten over het algemeen meer beperkingen hebben. Vat dit niet te aanvallend op AUB.
Citaat:
Kijk eens naar de natuur wat daar gebeurd. Wij mensen zijn eigenlijk totaal verkeerd bezig maarja dan krijg je dat weer van het is zielig. Ja en? Hun probleem niet de mijne
|
Dit vind ik een erg egoïstische opmerking. Ik zelf vind het nooit leuk om te horen als mensen een gehandicapte zielig vinden. Ik probeer ze daarom ook altijd duidelijk te maken dat het niet zo is, en beargumenteer waarom.
Jij zal deze discussie echter weinig hebben, aangezien je niet zoveel beperkingen hebt, zoals je zelf zegt.
Citaat:
Nee kun je niet.
|
Dan snap ik niet waarom je met dit voorbeeld komt..
Citaat:
Je kent me ook zo goed
|
Moet ik iemand kennen om mijn mening te geven? Ik kan wel degelijk een beeld vormen van iemand aan de hand van de dingen die een persoon zegt, dus vandaar.