Hej!
Ik zit met een klein probleempje

Hopelijk kunne jullie mij nog iets verder helpen..
Ik ben nu 15, en ik kan me voorhuid helemaal over mijn eikel schuiven, (als hij slap is) maar zodra hij eroverheen is wordt hij stijf en moet ik hem als de wiedeleweer terug schuiven.
Toen ik 14 was, kon ik hem er nog niet over heen krijgen toen die slap was.
Mijn eikel is trouwens iets groter tijdens een erectie.
Info: Mijn Penis:
Slap: Lengte: 12 cm
Stijf: Lengtje: 18,5 cm omvang : 12 cm
Nu probeer ik het steeds over me eikel te halen als hij stijf is, hij komt steeds wat verder, maar het probleem is:
Als ik hem op de helft heb dan glijdt hij nog gemakkelijk terug,
Maar als hij op 3/4 zit , zit ie vast.
Ik krijg hem niet terug en moet wachten totdat hij slap is, en dan voorzichtig naar voren, want voor ik het weet staat hij weer rechtop.
Hoe het komt dat hij vast zit? , mijn eikel is nog best gevoelig en dus ook niet glad.
Hij is wel glad als ik net ben klaargekomen, (want dan zit er sperma op me eikel).
Mijn eikel doet nog geen pijn als ik hem met blote vinger aanraak, maar wel gelijk nadat ik er overheen wrijf.
Weten jullie nu, hoe ik mijn voorhuid verder kan uitrekken, en ervoor kan zorgen dat mijn eikel niet zo gevoelig is en glad?
Ik heb trouwens geen last van een spaanse kraag.
Ik heb namelijk ook gehoord, dat je een eeltlaagje op je eikel krijgt als je hem een tijdje ontbloot als hij slap is.
Maar zodra ik mijn voorhuid over mijn eikel schuif wordt mijn penis stijf, dus moet mijn voorhuid terug...
Ik heb ook gehoord over een créme die je voorhuid uitrekt...
Voorderest heb ik geen pijn tijdens het aftrekken, en ik laat me klaarkomen door me voorhuid tot 3/4 van me eikel te schuiven, (hierdoor kom ik lekkerder klaar omdat mijn eikel dan de hele tijd onder spanning staat)
Weten jullie verder nog iets, zodat ik mijn voorhuid verder terug krijg?
Bedankt
Jongendie15is