Ik moest wel lachen met de reactie van thali, je ziet dat wij 'ouderen' niet alles weten en wel vertrouwen kunnen hebben in de jongeren.
Zelf vind ik ook dat een intense vriendschap tussen vrouw en man mag en kan, da's ook wat ik graag zou zien gebeuren.
Maar helaas denkt niet iedereen daar zo over en komen er roddels. Niet erg ? voor mij niet. voor haar ? En die kunnen wel naar de partner gaan via feestjes op het werk etc ...
Praten is zoals je zegt de beste oplossing en waarschijnlijk de enigste. Een tijdje terug tijdens een gesprek zei ze dat er een verschil is tussen collega's en vrienden. Ik vroeg waartoe ik behoor: collega of vriend? Maar jammer genoeg kwam men haar net toen storen voor een probleem en het moment was verbroken. Toen ze een beetje later zei dat ze naar huis ging vroeg ik haar waarom ik nog geen antwoord had gekregen. Ze zei dat ze de vraag niet mer wist en dat ze wel dringend weg moest. Ik heb de vraag darna niet meer terug (durven) stellen, waarschijnlijk bang dat ik bij de collega's hoor.
|