Klopt, dan hoeven ze zich geen zorgen te maken.
Maar stel je in hun plaats en je krijgt een aantal keren een opmerking over jouw partner en een collega van hem/haar, dan moet het vetrouwen groot zijn.
Ik denk, ben bijna 100% zeker dat hij bij mij geen probleem zou zijn, maar bij haar weet ik dat niet.
Komt daarbij dat je toch niet zo graag hebt dat er geroddeld gaat worden op een manier die kan kwetsen voor de partner ...
Buiten het werk contact:
Wel, ze heeft mijn privé email adres, ze heeft me de dag voor ze de laatste keer met verlof ging haar persoonlijk email adres gegeven. Gevolg: elke twee dagen een email heen en weer over wat er gebeurt was.
SMS over en weer met nieuwjaar.
IK SMS als ik later ben, of we elkaar niet op een andere manier hebben kunnen bereiken op het einde van de dag, ze geeft wel en antwoord maar neemt zelf geen inititief (belt, sms't niet graag).
Buiten dat geen contact, over de middag iets eten of even buiten wat praten.
Ik ben graag bij haar, hoor haar graag vertellen.
Ze zegt dat ik veel te weinig over mezelf vertel.
Maar anderzijds, ik ben ook heel gelukkig thuis hoor en heb totaal geen probleem om thuis te praten! Als ik aan haar denk is dat altijd als vriendin, een goeie vriendin.
Ben blij dat hij bij de jeugd, althans toch bij jou thali, wel kan: buiten de vaste relatie een goeie heel intense vriendin/vriend hebben.
Ik zal de stoute schoenen toch nog maar eens aantrekken en vragen waar ik sta. Ik lijk een puber als ik dit allemaal lees.
|