Enkele bericht bekijken
Oud 26 January 2006, 10:38   #1
desire
Guest

Unhappy eh mijn verhaal ik moet het ff kwijt :(:(:(

heey mensen
ik moet ff me hart luchten
het gaat over hoe je kunt vergissen in de liefde

Nou ik had dus met stefan. Ik was in de wolken. Na een week verkering vroeg hij of ik mee naar zijn huis ging. Ik zei ok. ik was natuurlijk harstikke verliefd. We gingen naar boven en begonnen te zoenen hij wilde verder. Ik zei nee daar ben ik nog niet klaar voor. Hij werd boos en begon me te slaan. Eerst met zijn vuisten en toen met zijn riem. De volgende dag kwam hij naar me toe. Hij zei dat het hem speet en dat het kwam doordat zijn ouders pas waren gescheiden. Ik heb hem het toen vergeven. Na 4 maanden vroeg hij weer of ik met hem mee naar huis ging. Ik was nog steeds verliefd dus ging mee. We begonnen weer te hevig te zoenen. Tot hij met zijn handen in me truitje ging en me broek losmaakte. Ik zei weer dat ik daar nog niet klaar voor was. Maar weer begon hij te slaan. Ik raakte buiten bewustzijn. Ik weet niet wat hij toen precies gedaan heeft. Toen ik weer bijkwam was zijn moeder in zijn kamer. Hij vertelde haar dat ik was flauwgevallen. Toen heb ik alle kontact verbroken met hem.
na een half jaar ongeveer kwam hij ineens weer naar me toeHij vroeg of ik alsjeblieft weer verkering met hem wilde want hij was nog tot over zijn oren verliefd op me na een half jaar. Ik was eigelijk ook nog verliefd op hem. Best wel dom toch? die maandag daarop stond hij bij mijn school. Hij heeft op een overvol schoolplein op zijn knieën verkering gevraagd aan mij. Ik heb toe ja gezegd omdat ik nog zo verliefd ben. Hij heeft me toen geknuffeld en we zijn samen naar het park gegaan. Toen heeft hij me gevraagd of ik met hem dinsdag naar de bios ging. Ik zei ja. We zijn samen naar de film geweest en het was super gezellig. Ik heb bijna helemaal niks van de film gezien omdat ik meer oog had voor hem ik heb de hele tijd tegen hem aangehangen en hij streelde door me haar. ik heb echt het gevoel dat hij echt veranderd was.
toen vroeg hij of ik heel het weekend bij hem wilde blijven. Maar dat betekende natuurlijk ook slapen. Mijn hart zei ja, maar mijn verstand zei nee. en zoals altijd bij mij overwon me hart.
ik ging heel het weekend naar hem toe. zijn ouders waren een weekend je naar de ardennen. dus ik was met hem alleen. ik had met hem afgesproken dat ik alleen zou komen als ik in een aparte kamer mocht slapen. hij vond dat een beetje overdreven maar wel ok..
we hadden het echt heel gezellig maar toen we wilde gaan slapen toen zei hij dat hij het was vergeten om een bed klaar te zetten in een aparte kamer
ieder normaal denkend mens zou zeggen van dat deed hij expres maar ik was natuurlijk verblind door hem met zijn mooie praatjes..
ik zei tegen hem ik zal bij je slapen maar onthou wat ik gezegt heb. hij natuurlijk blij.
ik was natuurlijk ongelovelijk bang maar ik durfde hem dat niet te vertellen. misschien vond hij mij dan wel een zeikerd.....
ik was erg moe dus lag snel te slapen. maar dat veranderde snel toen hij me begon te strelen. ik zei van je had me beloofd om niks te doen..... hij zei ok en draaide zich om en deed alsof hij ging slapen... een tijdje daarna voelde ik weer zijn hand.....
ik dacht ik moet hem zeggen dat ik het niet leuk vind. maar ik had wel in me achterhoofd het idee dat hij mij een loser zou vinden.
ik liet het dus toe alleen om dat ik met het idee in me hoofd zat dat hij me een loser zou vinden...
hij merkte natuurlijk dat ik het toeliet dus hij ging door.......
zodra ik weer thuis was voelde ik me vies en gebruikt. hij had me op plekken aangeraakt waar ik niet zo blij mee was...ik heb uren zitten huilen.....maar ik durfde het niet tegen me ouders te zeggen.

zodit was ongeveer wat ik even kwijt wilde.....
bedankt

kus
desire
Bijgesloten Plaatje(s)