Enkele bericht bekijken
Oud 26 January 2006, 18:02   #6172
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Bremen boos over blessure topscorer Klose

Meer nog dan de teleurstelling over de bekeruitschakeling door Sankt Pauli, maakt Werder Bremen zich zorgen over de blessure van topscorer Miroslav Klose. De aanvaller hield een schouderblessure over aan het duel.
'Ik hoop niet dat hij geopereerd moet worden en zoals het er nu naar uit ziet drie maanden is uitgeschakeld', verwoordde trainer Thomas Schaaf zijn angstige voorgevoelens.

Bij Bremen is er vooral woede over het doorgaan van het duel tegen Sankt Pauli. Het veld in Hamburg was bedekt met een laag sneeuw en Bremen had bij de Duitse voetbalbond een verzoek ingediend tot afgelasting. Scheidsrechter Brych was echter van mening dat er gevoetbald kon worden.

'Deze wedstrijd had nooit gespeeld mogen worden', is Schaaf duidelijk. 'Er zal nu wel weer gezegd worden dat we jammeren om het verlies, maar het is een feit dat wij met een uitgevallen speler zitten wiens blessure is terug te voeren op de slechte gesteldheid van het veld.'

Dat het juist Klose is die na een onschuldig luchtduel hard in aanraking kwam met de ijspiste is extra zuur voor Werder. De spits was dit seizoen al goed voor zestien doelpunten in veertien wedstrijden. Klose kampte in de eerste seizoenshelft al met een jukbeenblessure.

www.vi.nl

Wat een gezeik zeg. Die Klaus Allofs (sportdirecteur van Werder Bremen) zat in de rust al te zeiken, terwijl de president van Sankt Pauli grappen stond te maken met de presentator. Na afloop kwam Schaaf ook langs als verliezende trainer, en hij weigerde met die gast van de ARD de wedstrijd door te nemen. Hij zei: 'ik heb geen zin om met jou naar die beelden te gaan kijken'.

Ben benieuwd wat ze gezegd hadden als ze met 0-3 gewonnen hadden en zo'n gast van Sankt Pauli geblesseerd was geraakt. Waarschijnlijk niks.

Wel een kult-club dat St. Pauli. Een president die gewoon voor de TV-camera's komt met een doodshoofd op zijn muts In de Kuip mogen ze niet meer, daar zit het hele stadion met van die tekens. En allemaal in het poep-bruin. Gemiddeld 15.000 man op de tribunes en dan heb je het over 3e divisie. Op de TV hoorde ik dat de helft van dat stadion na afloop de Reperbahn bezoekt bij Sylvie, haha. Allemaal smerige vieze snuivende punkers, maar toch indrukwekkend. Van mij mogen ze terugkeren
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden