Is dit nu serieus?
Mja als jij niet wil dat er meer gebeurt dan gebeurt dat toch ook niet? En zoals ik het lees, hoeft dat van haar ook niet zo. Je hele verhaal over de vraag college of vriend lijkt mij een duidelijk teken dat ze je als het eerste ziet:e en collega waar ze goed mee op kan schieten en meer niet.
Gewoon vriendschappelijk omgaan met een collega betekent niet dat je die persoon perse wilt, zeg maar als meer dan alleen een vriend. En persoonlijke gesprekken op msn hoeven niet meer te zijn dan dat. Misschien kan ze goed met je praten en vindt ze dat ook fijn; om eens een uitlaatklep te hebben niet in de vorm van haar vriend/man. Waarom wil je er zo graag iets achter zoeken?
Misschien dat voor 'ouderen' vriendschappelijk contact met de andere sekse een compleet vreemd begrip is, maar dat is het voor ons zeker niet.
Het hele "nadat de partners 'er bij betrokken zijn geweest'." gedoe vind ik zwaar overdreven, alsof een keer iets gezelligs doen buiten werk erg is? Als je gewoon eerlijk bent en vertelt dat er verder niets achter gezocht hoeft te worden dan is het toch wel ok? Of je vriendin moet van het onwijs jaloerse typje zijn die overal dingen ziet. Ik denk dat je vriendin/vrouw pas jaloers op eventuele afspraken zou zijn als jij haar reden geeft om jaloers te zijn.
Je zegt ''Ik zal de stoute schoenen toch nog maar eens aantrekken en vragen waar ik sta". Waarom vind je dat nodig? Jullie zijn collega's die goed met elkaar op kunnen schieten, dat is toch prima zo?
Maar ja wat weet ik ervan, ik weet iig wel dat wij er niet zo moeilijk over doen. Succes ermee.
|