Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thali
Als deze godsdienst verbied zulke prenten te maken, dan betuigt het van weinig respect.
|
Kijk dat is het m nou juist, ik laat mij geen dingen verbieden door watvoor godsdienst dan ook. Als zij mohammed niet op papier willen hebben, dan tekenen ze die gast lekker niet, maar dat is voor mij geen reden om het wel te doen. Ik weiger gewoon mij dingen door een godsdienst te laten verbieden.
Dat ze willen geloven dat allah bestaat of god of jhwh of wat voor iets dan ook, daar heb ik respect voor zolang ik er maar niet beperkt door wordt.
Net als met die bond tegen het vloeken, het nutteloos gebruiken van de naam Jezus en van de Heere God. Die willen dus dat je geen godverdomme of jezus en potverdorie mag zeggen.
Nou ik vind godverdomme er even lekker uitkomen als iets mis gaat, ik geloof niet, voor mij is het dus geen vloek, hatsikidee geen probleem.
En dan zijn er natuurlijk (in het geval van die prenten) van die idioten die weer op hun achterste pootjes staan, ik word daar zo kots maar dan ook kots misselijk van, rot toch op.
Ik heb het helemaal gehad met die mensen, het is dan natuurlijk ook nog wachten tot er zon stel van die opgeschoren bondkraagjes hier lekker allah hakbar gaan roepen. Lijkt mij een mooie gelegenheid voor mevrouw verdonk om ze terug te sturen, al die hersenloze radicaaltjes gaan hier op reageren, alle goed geintegreerd moslims nemen het met een korreltje zout. Stevig LOSB'tje dr tegen aan en het is weer goed in nederland