Enkele bericht bekijken
Oud 5 February 2006, 17:18   #7
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Dan onderschat je het toch...moetje maar eens enquetes opzoeken over hoeveel mensen echt begaan zijn met het koningshuis. Alsje een referendum zou houden over het voortbestaan van het koningshuis ga je gegarandeert onderuit. Mensen zien gewoon erg graag dat droombeeld.
Daar heb ik toch niets mee te maken. Dat die mensen die daar hun tijd mee willen verdoen maar een andere hobby. Wanneer er een miljoen naar een betaald voetbalclub gaat dan staat het hele land op zijn achterste benen, omdat hij/zij niet hoeft te betalen voor andermans hobby...

Het interesseert mij niet en ik kan me niet voorstellen dat die hele poppenkast een ander wel interesseert, maargoed, we hebben veel domme mensen in ons land. Wat mij betreft is het echter al lang achterhaalt en het kan me dan ook niet snel genoeg afgeschaft worden.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden